Powrót do szkolnych murów po niemal 7 miesiącach zdalnej nauki jest sporym wyzwaniem dla uczniów i nauczycieli. Uczniowie klas czwartych mieli okazję nawiązać relacje rówieśnicze oraz zintegrować się z klasą podczas terenowej pracy w grupach.
Podczas lekcji matematyki, która odbywała się na szkolnym boisku, czwartoklasiści mieli za zadanie uzupełnić kartę pracy z zadaniami. Nikt jednak nie mógł uzupełniać karty samodzielnie – każde zadanie musiała rozwiązać inna osoba. Kluczem do uzupełnienia swojej karty pracy było nawiązanie współpracy z 15 osobami.
Uczniowie z zaangażowaniem rozwiązywali sobie nawzajem zadania i nawet nie spostrzegli, że lekcja dobiega końca. Zgodnie stwierdzili, że chcieliby mieć więcej plenerowych lekcji oraz że „taka matematyka jest super”.
Opracowanie: mgr Karolina Filistyńska