"Zielona szkoła na sportowo"

Pierwszy raz w tym stuleciu uczniowie klas IVb oraz Vb wzięli udział w „Zielonej szkole na sportowo” w Sierakowie Wielkopolskim w dniach 4 – 11 maja 2016 r.

Najlepsze jest to, że niektórzy jechali pociągiem po raz pierwszy, a ciężar walizek przekraczał ciężar właściciela walizki, ale daliśmy radę.

Nocowaliśmy w ośrodku COS TKKF – jest tam doskonała baza sportowa. Codziennie budziła nas muzyka zwołująca grupę emerytów (seniorów) z województwa wielkopolskiego, z którymi doskonale gimnastykowaliśmy się rozpoczynając każdy dzień na sportowo.

Mieliśmy wycieczki do rezerwatu buków nad Jeziorem Lutomskim (później zwiedziliśmy sklep Biedronka).

Przeszliśmy w Puszczy Noteckiej ścieżkę dydaktyczną w towarzystwie pana Pawła Mizery, przewodnika z Nadleśnictwa Sieraków z siedzibą w Bucharzewie w miejscowości Marianówka, a następnie weszliśmy na wysokość 24 m. z 36m. wieży przeciwpożarowej w sercu puszczy w okolicy Pławisk.

Wyjechaliśmy także do miejscowości Pniewo koło Międzyrzecza na zwiedzanie Międzyrzeckiego Rejonu Umocnień (bilety wstępu – 728 zł. ufundowała nam Fundacja „Sport i Oświata To Dobra Lokata”).

Zwiedziliśmy zabytki Sierakowa, byliśmy na zamku Opalińskich na lekcji o powstaniu państwa polskiego. Odwiedziliśmy najstarsze w Polsce Stado Ogierów.

Zaprzyjaźniliśmy się z uczniami Szkoły Podstawowej w Sierakowie. Po treningach w siódmym dniu pobytu zaprosiliśmy ich na wspólne zawody lekkoatletyczne.

Było fantastyczne ognisko, które sami przygotowaliśmy, były występy oraz przedstawienia grup i domków. Pan Tomasz Frąk nauczyciel miejscowej szkoły zorganizował nam profesjonalną dyskotekę z DJ – oj działo się działo.

A tak w ogóle było super.

Opiekunami podczas zielonej szkoły byli: Agnieszka Melnarowicz, Małgorzata Janas, Magdalena Rynkal, Katarzyna Uroda i Roman Stelmaszyk.

Zapraszamy do galerii zdjęć (po kliknięciu tutaj).

OPRACOWANIE INFORMACJI: mgr Roman Stelmaszyk
FOTO: mgr Roman Stelmaszyk

45-061 Opole
ul. Katowicka 35

tel./fax : 77 454 28 85
e-mail: info@psp2.opole.pl

Witryna wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celach sesyjnych oraz statystycznych.
Więcej informacji w polityce prywatności.

OCHRONA I PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Realizacja: new4mat.com Sp. z o.o.