„Książki kochają każdego, kto je otwiera, dając mu poczucie bezpieczeństwa i przyjaźń, niczego w zamian nie żądając…” Cornelia Funke Wychowawcy klas drugich i trzecich przeprowadzili w swoich klasach „Test pomiaru szybkości czytania głośnego”. Każdy uczeń czytał indywidualnie w obecności nauczyciela, w ciągu jednej minuty jednosylabowe wyrazy. Test składał się ze 140 takich wyrazów. Wskaźnikiem szybkości czytania była liczba wyrazów przeczytanych w podanym czasie. Pod koniec roku szkolnego uczeń powinien czytać:
Test pozwalał stwierdzić, na jakim poziomie uczeń czyta i jakie poczynił postępy w technice czytania w II semestrze roku szkolnego 2021/2022. Wychowawców ucieszyły postępy uczniów. Rekordzistami „Testu pomiaru szybkości czytania głośnego” na poziomie poszczególnych klas są:
Adam Labisz, Tymon Szatanik, Jakub Horiszny z klasy 2a Elena Samborska, Hanna Paloc, Zofia Kowczyk z klasy 2b Lilianna Zachara, Natalia Nagel, Zuzanna Zulska z klasy 2c Jagoda Pietrzak, Maksymilian Fobke, Liwia Świdzińska z klasy 2d
Jakub Masiulianec, Anna Pagacz, Antoni Ostrowski z klasy 3a Aleksander Gieszczyk, Katarzyna Trybulska, Julia Chojnacka z klasy 3c Mariia Kapliuk, Anastasiia Yeskina, Maksymilian Szypot z klasy 3d
Wielu rekordzistów powtórzyło sukces, jednocześnie podnosząc wynik rekordu. Wszystkim uczniom gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów! Opracowanie: mgr Urszula Długosz |