Kryteria wyłonienia uczniów klas IV - VI, którzy podczas roku szkolnego zrobili największe postępy w nauce i zachowaniu.
Zachowanie:
- Wyższa ocena z zachowania na koniec roku w zestawieniu z oceną z półrocza
- Ilość uwag pozytywnych i negatywnych
- Wykonywanie poleceń nauczyciela
- Zaangażowanie na rzecz klasy i szkoły
- Chęć uczestnictwa i uczestnictwo w konkursach i zawodach
- Przyjęcie postawy poszanowania wobec rówieśników i wszystkich pracowników szkoły
Postępy w nauce:
- Przygotowanie do lekcji – przybory szkolne, podręczniki, zeszyt przedmiotowy, strój sportowy
- Systematyczne uczestnictwo na zajęciach
- Odrabianie prac domowych
- Zwiększenie aktywności na zajęciach
- Uzyskiwanie wyższych ocen od wcześniejszych
Przygotował zespół w składzie: Grażyna Linkiewicz – przewodnicząca, Michał Stelmaszyk, Beata Szulecka, Małgorzata Dudek, Małgorzata Marcinkiewicz.